czwartek, 8 sierpnia 2013

[Motoryzacja]Najlepsze studia w kraju

Kiedy dowiedziałem się, że nie przyjęli mnie na studia, myślałem, że pozabijam wszystkich naokoło... To najlepsza uczelnia w Polsce, wystarczy, że pokażesz papier, że tam studiowałeś i dostajesz pracę od ręki. Brakło mi dokładnie 1,5 punktu, aby dostać to wymarzone miejsce przy stoliku, obok innych świadomych swojej przyszłości studentów. Jakby tego jeszcze było mało, moja mama oznajmiła nam, że odchodzi od ojca, bierze samochód i mówi papa. Po prostu przezabawnie i cudownie. Ale pomyślałem sobie, kto jak to, ale ja dam sobie radę. Dam radę! Oczywiście w między czasie moja urocza autoszyba dostała mało uroczym kamyczkiem. Musiałem więc wybulić 400 stówy na nową. Chociaż tyle, że ojciec odda mi kasę za te autoszyby Poznań na szczęście też się postarał. Dostałem tam pracę w w firmie informatycznej. Dali mi umowę na rok, więc idealnie! Wyjadę sobie do Poznania, mam tam kumpli, więc pomogą poszukać mi mieszkania. Myślę, że ta firma na prawdę da mi szkołę życia i na kolejnym egzaminie, już nie braknie mi punktów. A matka z ojcem? Może im się jeszcze uda? Byłoby dobrze, żeby się dogadali. Oni osobno?Nie widzę tego. Damy radęęę! Tags:auto szyba, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby, autoszyby poznań

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.