poniedziałek, 6 maja 2013

[Budownictwo] Romantyczna kolacja przy kominku.

Kiedy byłam młoda, stosunkowo często oglądałam komedie romantyczne. Praktycznie zawsze była tam scena, w której główni bohaterowie spędzali randkę przy kominku i z kieliszkiem wina. Śniłam o tym, by wybudować kominek we własnym mieszkaniu i móc tak samo wykorzystać czas ze swoim mężczyzną. Życie niestety nie układa się tak, jakbym pragnęła. Posiadam śliczny domek na obrzeżach, ale niestety zakupiłam projekt domu bez przydzielonego miejsca na kominek. Planuję ziścić swoje pragnienia i buduję kominek. Zwłaszcza, że mój mężczyzna też o tym marzył. Właśnie zamówiliśmy projekt, ale nadal zastanawiamy się nad wyborem kamieni, z których powstają obudowy kominkowe. Po wpisaniu w wyszukiwarkę fraz: obudowy kominkowe Warszawa, onyx Warszawa i trawertyn Warszawa znalazłam dużo fajnych pomysłów na obudowę kominka z onyxu albo trawertynu. Nie wiedziałam, że w Warszawie jest tak dużo różnych firm, oferujących na sprzedaż kamienie. I co ważne, nie są nawet szczególnie drogie, jak uważałam że będą. Onyx wychodzi lepiej niż sam marmur, który nie podoba mi się na kominkach. Myślę, że obudowa z onyxu albo trawertynu będzie oryginalna, ładna i praktyczna. Nie chcę posiadać tak, jak inni marmurowego kominka ;) A Wy co myślicie? tags: dom, budownictwo, kominki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.