niedziela, 4 sierpnia 2013

[Motoryzacja]Konkurencja pomiędzy Wrocławiem a Krakowem

Karol: Hej Werka! Może wypad nad jezioro pod koniec tygodnia? Według prognozy pogoda ma być świetna. Weronika: Chętnie. Zabierzemy kogoś? Do kogo mam dzwonić? Myślisz, że Jarek się skusi? Karol: Zadzwoń do Kuby, Kaśki, Jarka i Anety. Ja spróbuję zabrać ze sobą Krzyśka i jego dziewczynę. Może Ela, jej siostra też by się wybrała. Weronika: Będą nam potrzebne minimum dwa samochody. Słyszałam, że Kubie coś poważnego stało się z przednią szybą. Karol: Tak, racja! Chyba jakiś kamień uderzył mu w szybę i teraz próbuje znaleźć dobry warsztat. Weronika: Chyba znam kogoś, kto może mu pomóc. Zadzwonię do mojej koleżanki, ona zna kilka osób, które mają do czynienia z motoryzacją. Karol: A zapomniałem, też mam odpowiedni kontakt. Mój ojciec zna gościa, który się zajmuje sprzedażą części samochodowych. Ma też szyby samochodowe Wrocław ma tego naprawdę dość dużo. Weronika: Ciekawa jestem ile kosztuje wymiana szyby Kraków chyba sobie policzy drożej, niż Wrocław. Może lepiej zadzwonię, do tych moich znajomych. Karol: Ok. A ja nawiążę kontakt z Kuba. Domyślam się, że dalej nic nie załatwił, to taki gość. Do obu miast ma tak samo daleko. Weronika: Ok, to do zobaczenia później. Tags:szyba samochodowa, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.